Skivor, skivor, skivor

Då har jag varit på årets andra skiva, i måndags kväll. Tema Las vegas.
Hade ingen outfit till skivan så ringde systet och bad henne hjälpa mig hitta en. Vilket resluterade i flertal timmar på stan med henne och hennes kompis, några plågsamma prövningar av klänningar,speglar och tillslut den perfekta outfiten så bar det av hemåt för styling, vilket innebar smink och hår. Kände mig riktigt bortskämt behövde inte göra något själv och tror att tjejerna hade riktigt kul, eller vi hade kul. Nicolina står och "drar" i håret och gör fin fina lockar, syster kladdar en jävla massa smink i fejjan och jag har ingen aning om hur jag ser ut, men kul hade vi och slutreslutet vart mer än bra , tack tjejer!!

Sedan bar det av till staden. Skivan var också lyckad mycket trevliga människor, dock försvann Cassandra hela tiden och jag var lite förvirrad i mellan åt, men det var kul i alla fall, dock något eller jätte trött,somnade på vägen hem och vart visst ingen skola på tisdagen var för trött...hm, skäms på mig.
p.s Måste bara säga att Idol Danny var på 7-eleven precis brevid krogen och att Amalia var så sjukt söt när hon stod där och väntade på att säga hej...hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0