Heldag i Enköping - hääääärligt!

Upp hyfast tidigt i morse, skönt, sol i fejset för fan, varmt och skönt. Klädångest som vanligt, men för ovanlighetens skull hade jag i alla fall gott om tid på mig, vilket var skönt. Vid halv tio ungefär ringde Sandra för att kolla om jag var vaken och det var jag ju :P Vi möttes vid centralen och tog tåget - Enköping here we come. Andreas med sin mor mötte upp oss på stationen och med två hundrar flåsandes i nacken -myyysigt! :P bara det av långt ut på landet för att fotografera. Vi skulle fotografera till vårat projektarbete, så här i slutspurten det skall vara klart på onsdag nästa vecka.
Hur som helst började vi med att fotografera alla hinder sedan fick Andreas och Zack (hette hunden så?) köra lite tricks och grejer med de redskap som fanns, därefter visade de runt oss på gården och vi njöt av det härliga vädret. Vi passade också på att fika i värmen och då också ställa några frågor till Andreas mamma. Gick hur bra som helst, innan vi drog iväg till stan igen passade vi på att själva köra lite agilty eller  i alla fall har lite roligt, typ köra slalom och hoppa över hinder. Sedan drog vi oss in till stan, käkade glass och kollade i affärer, jag köpte nya underkläder vilket jag inte gjort på år och dagar, så det var nice. En toppen dag verkligen, hade så himla kul och det var mysigt med hundarna och bäst av allt nu är vi snart i mål, heja oss! Sandra gumman vi är fan bäst, och Andreas är en guldklimp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0