Det närmar sig med stormsteg

I morgon är det mösspåtagning, det är sjukt vad tiden går snabbt. Det är dock fortarande mycket kvar att göra för min del eftersom jag blir tvungen att börja om på alla arbeten, men men. Senaste dagarn har ägnats åt projektarbete, klippa, klista och klippa och klistra, herregud tror jag aldrig mer vill se varken limm elelr sax, fy fan!! Men hur som helst känns det som slutresultatet blir bra. I morgon efter mösspåtagningen ska vi, ett gäng från klassen dra till Enköping för att ha lite chillgrill mys kväll, ska bli hur skoj som helst. Trots att det känns lite stressigt och jobbigt just nu så känner jag mig ändå oförskämt glad, tackar och bugar för den. Nu ska jag fundera närmare på vad jag ska ha på mig i morgon samt packa för Enköping.

Natti natti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0