Underbara människor på jobbet!

Skattar mig lycklig att det finns så otroligt goa människor på mitt jobb, som kan lära mig ett och annat faktikst.
Idag fick jag först sms och sedan ringde hon tills jag svarade, hon ville kolla hur det var med mig. Har åkt på en dunder förkylning sedan någon vecka tillbaka och ringde och väckte stackarn i helgen ( söndag morgon kl 07.00 typ...) för att jag hade panik och inget nummer till jobbet ( skulle sjukanmäla mig) 

I alla fall skulle hon ordna så jag slapp jobba i morgon och så sa hon åt mig att INTE svara om de skulle ringa på jobbet och att jag skulle ta det lugnt och krya på mig, gulle ! Tänk om folk också bara kunde förstå vad så där små saker betyder mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0