Tröttmössa

Idag är jag riktigt trött...
Sov dåligt i natt på grund av att jag frös mesatdels, så är som sagt trött idag. Hann i tid till skolan i alla fall , hade till och med marginal, Carro är lite rolig så hon klappade i händerna när hon fick syn på mig, antagligen för att jag var i tid. Psykolgin var det segaste på länge, hängde knappt med övhuvudtaget, men får ursäkta mig med trrötthet, inte för att jag kommer så långt på det, slutade tack och lov efter lunchen och kunde åka direkt hem och sova!!! lycka!!!

Martina rimgde, nu sitter jag och kollar resor till cypern, och om allt går någon sån där som planert är jag i väg om tre veckor, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0