Sisterhood

Efter en lång dag kände jag att jag behövde någon att prata med. Mest av allt tror jag att faktikst längtade efter att få vara ett litet barn och ligga i mammas famn och bli stryken över håret och bara känna mig trygg. Men det gick ju inget vidare men tanke på att mamma och pappa är bortresta, så istället fick jag hoppas på att syster skulle vara uppe och vaken när jag kom hem. Ibland ska man ha tur, hon var vaken och uppe.

Jag berättade för min syster vad som hänt under dagen, hon lyssnade noga och det var skönt att faktiskt ha någon som ja kände verkligen lyssnade och trots allt så är hon ju min syster, tack Julia gumman , älskar dig sisterhood , en syster är inte så dum att ha i mellan åt :) alltid!

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är systrar grymma ibland! Vad fint du beskrev döden. Jag har aldrig sett en död människa, men du fick det inte att låta läskigt alls, utan naturligt. Tråkigt när någon man tycker om går bort, hoppas det är bra med dig annars! LOVE

2008-09-12 @ 10:07:53
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0