Old friends - Best friends

Fortf sjuk, tycks inte bli bättre...men bestämde mig i alla fall för att komma utanför huset ett tag, i hopp om att må bättre. Syster Gudfar A. fyllde år så det blev middag och helkväll hemma hos dem på söder, myspys. Det var typ vi och släkten där...

Eftersom jag inte dyker upp där speciellt ofta så blir det ofast ganska omtalat och roligt när jag väl är där.När vi satt och käkade undrade Alexander Viktors( deras äldsta son) yngre kusin, hur jag och Viktor var släkt. Då kände både jag och Viktor att det vart svårt att förklara. 

Två minuter senare...När Viktor har funderat en stund så säger han " Alltså vi var bästa kompisar när vi var små".  i did not se that one comming, insåg hur chockad jag måste sett ut och sedan började jag fniss, men tyckte verkligen det var så gulligt sagt :) guldpojken.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Hej gumms!

Du måste kika in och kolla på min blogg! Jag har fixat designen! ;)

<3<3<3

2008-09-29 @ 11:03:22
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0