Lite piggare, lite gladare typ.

( jag bloggar mycket när jag är sjuk...)
Har gått från att sova, till att sova lite till, till att tänka till att vara tom och blablbalbalbal massa tv och sova lite till.

I alla fall kollade lite idol, världens skönaste jury, visst även dena jury är grym i mellan åt, men man får sig ett och annat garv och mycket känslor, vilket är härligt, plus att det är en chans för mig att umgås med min mamma då hon också tycker om att titta på idol..
Efter det hamnade jag framför datorn och fastnade där, jag och pluttis har lättat våra hjärtan om ett och annat, haha ingen kärlek här inte, men respekt och ett och annat leende, skönt. Som sagt på lte bättre humör och ska nu eller inom en snar framtid sova och drömma om pluttis...

( Saknar Asanna och Marika med...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0