"kvinnokrav"

I morse efter att jag lämnat bror på sexårs vart det smått bråttom eftersom jag skulle ha dansuppvisning i Forellen, om det nu är värt att kalla uppvisningen, kankse mer ska säga reklam för kulturskolan.

I alla fall...
En sak lärde jag mig när jag praktiserade som koregraf eller vad vi ska kalla det förra terminen, att genrepen alltid går åt helvete, vilket jag helt klart fick bevisat idag. Koregrafin som vi visade upp var "kvinnokrav", en ironisk teatrisk show som vi satte ihop med våran danslärare i sommras då vi hade sommarläger.

Iaf förstår jag också idag innebörden av VARFÖR genrepen inte ska gå bra, för att när man sedan står där med "fullsatt" ( dock inte idag) publik och ska uppträda och stårlkastar ljus rakt i ögonen och vetskapen om hur "dålig" man är, så sitter plötsligt stegen och nervositeten tar över hand men man klarar det galant. Sedan att häflten av tjejerna ändå var missnöjda med sin presation och sjukt nervösa så tycker jag i alla fall att vi var grymma :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

face it, vi ÄR grymma! :]

älskar din header btw, assöt!

2008-09-14 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0