Inte speciellt kry, nej!

Kul att hälften av klassen troligen tror att jag ligger hemma och bara latar mig, inte bryr mig, det kanske jag inte gör, men jag är faktiskt sjuk, mår sjukt jävla dåligt. Huvudet dunkar, halsen och öronen värker och jag orkar knappt prata, kul!
Hoppas i alla fall att klasskampen gick bra, om jag känner våran klassa rätt lär vi dock inte vara klassen som får springa ut först, menmen sånt är livet, dock trist.

Det är jobbigt att vara sjuk...man blir så rastlös och det suger, och dessutom såna där underara tänkare som jag tänker för mycket, dock kan jag säga i detta nu att huvudvärken har tagit över och tankarna orkar inte, nästan skönt...Nu har jag klagat färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0