Inget kalas utan krasch..

Det är inte alltid lätt att vara eller i allafall försöka vara ansvarfull, inte bli för full , inte ha för kul utan istället försöka hålla ställningarna. På samma gång finner man att man inte kan gilla alla som befinner sig på festen, vilket gör det hela ännu lite svårare, att hålla sig själv och festen i styr. Jag menar inte heller att jag var den enda som var ansvarfull...men att ta mitt ansvar, det funkade inte tillslut.

Det gör ont att veta att allt skulle sluta som det slutade, två timmar av tårar, ilska och förtret, jag önskar jag hade haft ett bättre sätt att säga lycka till och ha det bra...Jag saknar dig och önskar att du var här, jag är ledsen för att det blev som det blev hjärtat!

Inget kalas utan krasch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0