Djup gemenskap

Och dagen efter.
Efter att ha somnat i Carros riktigt bekväma soffa med nallen som sällskap vaknade jag tidigt av att minstingen skrek förtvivalt, men om vi säger så ...är jag ju härdad så det var bara att gilla läget och iaf försöka somna om.

Låg och drog mig i soffan tills dess att Carro kom tillbaka efter att ha lämnat båda ungarna på jobbet. Det bjöds på en mysig frukost, juiice, kafffe, smörgås med ägg och kaviar*mumsigt*.

Även om vi hade pratat en massa kvällen innan kom vi in på ännu djupare och mer personliag saker dagen efter, och där också att vi hade mycket gemensamt, vilket kändes kul och mindre kul ( fritt för egen tolkning) runt tolv snåret drog Carro till jobbet och jag till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0