Dåliga dagar kan bli bra dagar?

Till en början har den här dagen helt klart varit en skit dag, inte ens bara för mig utan många med mig. GRATTIS till oss! I alla fall vissa av oss har ju lite tur så allt det dåliga kankse inte försvann ...piercingen är fortfarande dum och antagligen död, jag är fortfarande förkyld och det blir knappast bättre ( vill inte vara sjuk i helgen!!) och inget kan ändra på att jag faktikst kom en timme försent i morse...tyvärr.

Men men i alla fall har jag för en gångs skull lyckats vara lite aktiv i skolan och i alla fall ( oj vad mycket i alla fall det blev,,) åtsakommit en del nytta, nu är det bara att fortsätta på det spåret. *snörvel, snörvel*  vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0