Att känna sig vuxen

Som jag skrev i  söndags vart jag bjuden på middag hos en arbetskamrat...
Kom dit vid cirka sju tiden, fick vänta ett tag vid busshållplatsen, kallt som fan var det. Hemma hos Carro dök först två små söta och nyfikna barnansikten , vilka var Carros två underbara ungar som ville vara med, såklart!

Efter ett tag bestämde sig Carro för att det var vuxentid och Thomas la ungarna och joinade senare mig och Carro i köket.  Det bjöds först på middag och lite dösnack, sedan mys occh djupa intressanta diskussioner på en eller flera drinkar. Härligt, rent av underbart. Runt tolv snåret vart vi alla trötta och det var dags att dra sig till sängen, fick stanna över natten, (det hade Carro redan erbjudit innan jag kom dit)...

Underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0