20 års middag- suprise!

För cirkus en månad sedan fick jag en inbjudan via sms om en suprise middag för bästa vännen som i veckan fyller tjugo. Så i går small det.

Typ hela hennes släkt var där ( som jag aldrig träffat förut) och självklart alla närmaste kompisar, cirkus fyra fem stycken. Först fick vi invänta att hon skulle anlända sedan vart det kaos då hon äntligen kom och vi fick gömma oss, och alla fnissade och hade ytterst svårt att hålla käft , så småningom suprisade vi med sång och Sannisen blev smått hysterisk, och helt klart överaskad, tror faktiskt att hon grät.  Sedan bjöds det på pajbuffe och kaka och kaffe på det, och självklart sprit..eller vin och öl menar jag, i lagom mängd iaf för min del.

Allt eftersom blev det som det alltid blir i vårat sällskap... Tårar skratt och irrititation, upprepning av samma samtal tjugo gånger om och lite där till. Dock vart det ändå super trevligt och lyckat...sedan sov jag hos mami och papi, sanna och methii, och spenderade i och princip hela förmiddagen och eftermiddagen där. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0