Underbar kväll med sjuk pluttis!

Eftersom jag förhoppningsvis kommer i väg till Cypern nu i helgen, så ville jag träffa plutte innan dess, vilket innebar att jag hade två alternativ som funkade i min tidsplanering, Träffa honom i måndags, eller nu tisdag. Måndag var han för sjuk och trött och idag sa jag att han inte hade något val och det gick han med på ;)

Så spenderade tillslut kvällen tillsammans med prins plutt. Fick dock inga pussar för det vägrade han. :( Han ville inte att jag skulle bli sjuk, plus att han hade lovat sin mor att inte pussa på mig, just för att jag inte skulle bli sjuk. Det vart massa gos och kramar i stället, och eskimåpussar , hihi. MYYYYS!

Han är gullig.
Vaknade mitt i natten av att jag hade ont i magen, så jag satte mig upp. Han satte sig snabbt upp och undrade vad som var fel, kliade mig lite på ryggen. Sedan när jag sa att det var magen så la han sin hand där och sedan masserade lite försiktigt och sedan hade han den där resten av natten typ. synd bara att det inte hjälpte mot magontet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0