Spontant festande - 40 års fest på söder

I lördags vart det en lång och rolig dag/kväll. Jag jobbade och poå jobbet frågade Carro plötstligt om jag ville följa med på 40 års fest det tackar man ju inte nej till, i alla fall inte jag.  Så jag bestämde mig för att följa med, någon gång ska man väl ha lite kul också.

Mötte upp Carro på slussen vid 18- tiden, sedan är det första vi gör att åka fel, nämligen till Medis istället för Mariatorget, Carro ville väldigt gärna skylla detta lilla misstag på att både började M. Tillslut hittade vi i alla fall rätt.
Det var en mysig lokal, nästan lite kyrklig högt i tak och stenväggar typ, och sedan hade det ett liveband som spelade och så var det buffe och gott att dricka.

En riktigt trevlig kväll om jag får säga det själv. Dock kan det ha hänt att både jag och Carro fick i oss en gnutta för mycket av det goda vinet, men kul hade vi i alla fall. Och bussen som vi skulle åka den bara körde förbi så vi fick vänta på nästa och en massa grejer, Men det var länge sedan jag skrattade så mycket, fick ont i magen av garv, det var underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0