Shopping

Denna förmiddag spenderades på nya fräscha forum tillsammans med familjen. Nya forum var stor och luftigt och väldigt vitt, massa framförallt märkesaffärer som sådana människor som jag inte gärna shoppar i, kankse för att jag inte känner att jag har råd men i alla fall. Det var ganska mycket folk så känd emig smått stressad plus att vi hade en viss tidspress för mamma ska ha gäster.

I alla fall vart det en hel del köpt av en summa på cirkus tvåtusen kronor, endast på vero moda, riktigt nice. Två skinjackor bruna, en till mamma och en till syster, plus en dyr grå jätte fin kappa till mig, och en klänning till mig, som jag dock inte vet om jag ska behålla, återstå att se. Och efter all shopping vart det en varsin bulle och latte/the till var och en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0