Positiva Fia - trött på det mesta

Jupp så kände jag idag. Det var som sagt en mysig natt med pluttis, men vaknade i morse och hostade som en tok, inte kul någonstans. Och pluttis gick till jobbet redan vid halv sju, så fick ligga kvar en timme själv, men somnade faktikst som en stock efter det, vilket var lite olyckligt för hann inte äta frukost och kom självklart försent till lektionen.

Väl i skolan, så är Carro vår lärare typ sur på mig, och tycker att jag inte gör bra i från mig och senare uppdagaas att flera med henne tycker så, ingen vidare dag att få höra detta på. Kände mig inte kry så ringde först till mamma och grät för att jag mådde så dåligt sedan ringde jag läkaren som hänvisade till akuttid i morgonbitti, och sedan vart jag tvungen att ringa till jobbet nu igen och säga att jag inte kunde komma, lyckat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte alls att du inte gör bra ifrån dig, det var att du ofta säger "jag orkar inte" .. helt olika saker. sorryy...

2008-10-02 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0