Nystylad iaf till hälften..

ibland kan det vara ganska roligt att ha kompisar som är frisörer , och praktikst för den delen . I  morgon ska min kompis testa för gesäll och jag ska vara modell. Vilket innebär att jag och min syster var på hennes salong idag och hon färgade eller tja tonade mitt hår, jag är supernöjd. I morgon återstår att klippa minst tre centimeter på längden och kankse luggen med, läskigt, men det blir säkert prima i slutändan, och hoppas hon får godkännt också. Vilken färg och hur långt eller kort hår jag får återstår att se ! ;)

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Svar: Hahah! Nja, faktiskt inte... men det är något ätbart ;)

2008-10-18 @ 17:23:32
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är också nystylad till hälften, mohahaha!

hope we synas imorrow :)

2008-10-21 @ 21:06:58
Postat av: Melina

fan, de kommer aldrig med mitt namn,

MELINA var det som skrev iaf!:D

2008-10-21 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0