Ny dag lika trött tjej

Det var riktigt segt att komma upp ur sängen i morse, kudden har nog aldrig varit så mysig förut. Ville verkligen inte gå upp, men bara att gilla läget, kan inte missa mer i skolan, bättre att vara där och vara trött än att inte vara där alls antar jag!

Enda positiva är väl att idag kankse tröttheten mest beor på årstiden och det ständiga mörket, tja vädret  för dagen mörkt trist och regnigt. kankse en gnytta mysigt om man var hemma...

Nu sitter jag i alla fall i skola, seg som FAN. Engelska C är ingen lek, känns dessutom som att vår käre lärare tror som alla andra lärare att jag kan mer än vad jag kan, jobbigt!  Inte nog  med det så är det ingen jag direkt känner i den här klassen, och jag kan tycka att det är ganska jobbigt med nya människor, blir iof mest frustrerard över att jag är så löjlig,  jag kankse kan det här jag vet inte, det känns inte så just nu. Och om jag vill komma någonstans MÅSTE jag visa det, vilket för tållfälle kännns ganska så långt borta. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller med! Idag har varit en alldeles särdeles seg dag =) Utan paraply vart den dessutom ovanligt blöt... uscha :)

2008-10-16 @ 17:46:43
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0