Nervositet och magont

Jag är för tillfälle ett nervvrak och har nog varit det hela dagen, så trots att jag för första gången var medverkande på Engelska C lektionen så var jag ändå inte där med tanken utan någon helt annan stans. Mycket just nu och magen min säger i från, ont av alla oro och stress, men just nu mest oro tror jag.
Men jag vet eller jag tror jag vet vad jag måste göra, vilket innebär att jag måste berätta för dig, och på så sätt kanske du förstår varför jag betett mig som jag gjort vissa gånger på senaste tiden. Vill inte att du ska missförstå mig, eller att jag ska få dig att må dåligt på något sätt. Åker troligen till dig ikväll utan att du vet om det ..kommer inte kunna sova annars, om jag kommer kunna gör det ändå.

Klump i magen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0