Mamma är min nya bästa kompis! (fredag 4oktober)

Heldag okej halvdag med mamma på stan idag. Slutade skolan efter lunch och ville ha sällskap på stan, så lockade morsan med att bjuda på lunch, vilket funkade. ;) och en gnutta charm så klart!

I väntan på min käre mor satte jag mig på gullmars med en latte i ena handen och penna och papper i andra ( skrev brev)

Det hele slutade i alla fall med en mycket lång och trevlig lunch på chokladkoppen i Gamla stan. Jag åt lassagne och mamma åt bakad potatis. Sedan kunde vi ju inte låta bli att ta en kopp chokladl, mumsigt värre. Tyvärr vart inte så mycket ärenden uträttade som vi hade tänkt, men sällskapet och helheten var underbar, och vi shoppade ju faktikst också lite onödiga saker på rean också, när vi ändå var i farten. Många timmar och onda fötter senare somnade jag som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0