Lördag kväll - Stjärnor på is

Jaha då börjar kvällen gå mot natt och jag är fortfarande mer eller mindre igång. Eller i alla fall tillbaka framför datorn och snart pluggandet hoppas jag.
Blev något av en myskväll med familjen framför tv:n med stjärnor på is, och självklart lite gott att äta okej mycket gott att äta, typ chips, dipp och godis och coca cola såklart eftersom det är min personliga favorit.  Det , eller kanske ska säga den som fångade mitt intresse idag på tv:n var Jesper, tror han är fotbollsspelare, fan vilken charmknutte alltså, vilket smile, alltid glad så där som det ska vara, jag är smygkär i honom och såklart min tidigare idol faktiskt från idol nämligen Marcus Fagervall .

De fåtal timmar som kvarstår av lördagskvällen ska jag föröska göra klart det sista på min att göra lista , det får nog ta den tid det krävs. ;) ska helt enkelt plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0