Läkarbesök

Fic gå upp tidigt i morse för att ringa läkaren, fick ingen tid före tre, bara att gilla läget. Var för pigg för att somna om så käkade lite frukost och la mig i sängen typ.

Hos läkaren kunde var jag fortfarande hes och lät som en kratta. Han gjorde en snabb undersökning på typ fem minuter, sedan skickade han mig och ta blodprov i fingret. Vilket är det värsta jag vet, så fick panik. Men det gick bra och syrran tyckte jag var duktig, hehe. Slutade med att jag fick ett recept på någon stark hostmedecin så jag ska kunna sova ordentligt och ett annat recept på en nässpray som verkade super bra. Men när jag väl kom till apotektet så existerade inte ens denna, kul skämt! Kan de någonsin göra någonting rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0