Jag är tillbaka!

Det är mycket just nu som jag nämt tidigare...men det kommer bli bra, det vet jag.
För mig har studierna alltid varit viktigt, eller i långa loppet har det väl alltid varit viktigast att presetra så bra som möjligt alltså typ MVG i allt så att säga.

I och med att livet just nu är berg och dalbana, har jag försökt ägna så mycket tid åt att plugag som möjligt, jag har inte tittat på tv på hela helgen typ, bara pluggat, och nu är jag typ i fas. Det känns som att jag har hittat tillbaka till mig själv, ju mer jag pluggar ju mindre tid har jag att tänka på annat, plus att jag lär mig något. praktiskt!  Dock att vara tillbaka till mig själv innebär också att oavsett om jag sätter det där MVG et så är jag inte nöjd och det suger för man kan ju faktiskt inte få högre...it sucks.
 
Det jag hatar mest efter dig är nog mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0