Höstig plugglördag

Hemkommen för ganska många timmar sedan från gårdagens myskväll med vännen :) si då där lagom flummigt!

Det går segt idag, men det går förhopningvis framåt. Humöret sviktar som vanligt. Ena sekunden funderar jag på vad det är som händer och vad det har för mening, och andra sekunden kan jag inte tänka mig att det skulle kunna vara bättre. Flummigt? tro mig det är kaos i mitt huvud.

Har i alla fall plockat lite i mitt rum så det är fortfarande städat och fint efter en hel vecka om inte två, duktigt för att vara mig. Nu har jag bestämt mig för att detta kommer bli en chilllördag, eller egentligen plugglördag, har tänt lite ljus i höstmörket och sitter och myser, eller myser och myser ska ta mig i kragen och plugga medan jag drar in den lilla glipåa höstluft som kommer in genom mitt fönster just nu. Hösten är en ytterst mysig årstid!!


Saknar Cassandra, känns som om du har varit borta i en evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0