Frukost på pressbyrån

Aldrig i tid, men när man har sovmorgon då minsann så ska man vara där i tid, en timme och en kvart innan faktikst. Fick reda på igår kväll i ett sms att vi började inte fören nio och så skulle jag sova hos Sannisen i vårberg, som börja jobba åtta så vi åkte hemifrån henne vi sju, vilket innebär att jag var i liljeholmen kvart i åtta.

Tog en metro i vårbeg så hade något att läsa när jag sedan käkade min frulle på pressbyrån i liljholmen, och försökte fördriva tiden. Ett tag senare dök Andreas också för att köpa frukost, så passande, så vi begav oss till klassrummet och snackade lite skit, inte bokstavligt talat men vi snackade lite innan vi blev insläppta.

Seeeegt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack tack gumman pusss (:

2008-10-04 @ 10:08:19
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0