Freeedag!

Lyckades komma i tid i morse, första gången på hela terminen tror jag, bra jobbat!  För övrigt tycker jag att vi hade en riktigt givande och intressant lektion som handlade om ledarskap. Tror kankse att det var mer givande än vanligt på grund av att vi hade en annan lärare och att vi var en ytterst liten grupp.

Om någon timme ska jag slänga mig mer eller mindre på telfonen och ringa ett små jobbigt och extremt nervöst samtal, sedan återstår att se hur kvällen kommer att se ut...
Innan dess ska jag hinna med och plugga, försöka få klar samhällskunskapen som jag upptäckt att jag missat ett antal frågor , sätta i gång med Vård och Omsorgs arbetet, och sist men inte minst träning med Gabriel, har inte tränat på en månad, vå vilka fler än jag tror att jag kommer ha extrem träningsverk i morgon? .... JAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0