Fredagkväll

Jaha då var det redan fredag kväll, och jag har både hunnit med att vara hysterisk och mer hysterisk , sådan är jag helt enkelt. Har i alla fall varit och tränat, det gick väl hyfsat.

Och så har jag pratat med X. hörm ja han skrattar och driver lite, men känner att han är orolig vad det är jag har i kikaren så att säga. Vill inte att han ska vara det, jag känner på mig att det kommer bli bra, på ett eller annat sätt, men det är också sjukt jobbigt, humöret svänger rejält just nu och skulle helst bara ha någon som kramar lite extra på mig.

Ser ut som om jag kommer spendera kvällen hemma hos en tjejkompis med lite myspys, mjukiskläder och någon bra film och säkert en massa snack om allt möjligt. det blir nog super. :) kankse blir det idol och fredag hela veckan skulle i alla fall inte vara helt fel (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0