Ensam

Det är så jag känner just nu, på en endlös vägen, även kallad livet. Det är inte det att jag inte har männiksor runt omkring mig som ser mig, bryr sig om mig till och med älskar mig för den jag är, nej det är en annan sorts ensamhet, och den gör ont.

Det handlar om att kunna dela med sig. jag vill inte vara den där ensamma tjejen som ingen förstår sig på, som bara finns. Som alltid sitter där i klassrummet, men som alltid är sent, som har de där höga kraven på sig själv att det går att vara bättre än bäst bara man vill. Jag vill att ni ska förstå, men jag klarar inte av det, jag klarar inte av att dela med mig, det är för tugnt, det är fel. Även fast jag inte vill vara ensam, tror jag ändå att jag klarar allt på egen hand, så även livet.

Ensam , jag önskar det var annorlunda!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bruden , känn dig inte ensam , jag finns ju alltid <3

2008-10-07 @ 23:19:30
URL: http://jessiicaofversten.blogg.se/
Postat av: M

love <3

2008-10-08 @ 09:20:17
Postat av: Jessica

lungt älskling. de e därför vänner finns till <3

2008-10-08 @ 13:22:03
URL: http://jessiicaofversten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0