Trist

Tja vad säger man!? Det är tråkigt när vissa människor inte förstår att man vill dem väl utan istället vänder det till något negativt. Ännu mer synd att folk slutar leva, och bara ger upp istället för att bara göra det bästa av sitatuionen, trist.

Ännu mer trist är verkligen att det känns som att vad jag än säger till dig så spelar det ingen roll, utan det känns som allt jag får tillbaka är typ för tillfälle ingenting mer än typ "hat"...vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med dig hjärtat.  VIll banka in i ditt huvud att jag bryr mig om dig, men hur? Det som gör mest ont är att det känns inte som att något jag gjort för dig betyder någonting, ingenting alls. AJ, det gör riktigt ont.

Vem var det som kom hem till dig mitt i nätterna och tröstat dig? Vem stod vid din sida när allt var skit? Jo jag om jag inte minns fel, men vad hände med det. Gumman för fan ta dig i kragen, ge inte upp nu, och det är aldrig för sent. PLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0