Tillbaka på jobbet

I helgen var jag tillbaka på jobbet igen. Till en början kändes det ganska jobbigt, stel som en pinne typ bara stod där, trots att HAN inte var där, och jag visste att han inte skulle vara där på hela helgen. Alla var jätte gulliga och jag kände mig så småningom mer bekväm. Allt eftersom kändes det riktigt riktigt bra, nästan som vanligt fast lite bättre! Fick också en chans att lära känna en kollega lite bättre, som jag tidigare inte haft så bra kontakt med vilket känns kul, riktigt go tös, aldrig för att jag trott något annat. Det vart en del diskussioner, trevliga diskussioner och kvällen avlsutades med ett trevligt glas vin allihopa tillsammans, det vill säga jag och Sanne.

Sedan hade jag och Sanne sällskap till slussen, något lulligt efter något för gott vin. Som sagt Sanne vi får sluta sno vin från pensionärerna;) det var i alla fall väldigt trevligt . Också skönt att vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0