Sörjer i tystnad

Sitter i skolan, och vet inte riktigt vad jag ska känna.
Pratade med Pärlan i tele rätt sent i går, skönt att bara ha någon där på andra sidan luren, guld gumman, guld!

Känner mig fysiskt uttmattad, börjar bli sjuk och är bara jätte, jätte trött. Vill bara typ somna och sova bort alla känslor som uppenbarligen finns inom mig just nu och som är så där lagom svårthanterliga, mer eller mindre. Jag vill inte ses som sårbar, tror det är något som jag nästintill hatar, därför känns det svårt att prata, plus att der är mer kompliserat än så tyvärr.

Jag vill hitta på något skratta lite, det skulle vara skönt :) Lyckan är aldrig längre bort än vad man själv begär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0