Some days are better then others!

Vaknade något bakis, sjukt jävla bakis, och var på väg att inte komma ur sängen. Men med en liten spark i baken av mamma och skjuts av pappa vart jag bara tio okej kankse en kvart försenad till jobbet denna underbar söndags morgon, lite ironi i det stycket. Tommy vart något paff över att jag faktikst var där när han dök upp typ runt åtta snåret si så där.

Under dagens lopp ringde Ingela och undrade om jag inte ville stanna kvar på jobbet och baka. ( Hade nämt under gårdagen att jag var väldigt sugen på att baka!) Det hela resluterade i fem timmar extra på jobbet, många skratt och tre rulltårtor men framförallt trevligt sällskap. Helt sjukt jävla bra dag! Innan jag sedan begav mig hemåt fick jag en ordentligt kram av både Lena och Ingela, för det är så det ska vara...Ibland bara älskar jag mitt jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0