Riktigt segt

Har inte kommit iväg till skolan ännu och känner mig nästan tröttare än igår om det nu är möjligt. Drömde om min farbor i natt, knas det kändes. Har fått kontakt med min äldsta kusin nu också känns riktigt bra, och kan väl hoppas att han känner sig mindre ensam och att han vet att han har någon att prata med, om han nu inte redan har det :)

Är i alla fall riktigt segt här, borde som sagt vara i skolan, men ska försöka ta mig dit till lunch i alla fall, för här ska jag inte sitta och häcka hela dagen det gör ingenting bättre. Innan jag drar mig iväg ska jag försöka faxa iväg/ mejla iväg lite ansökningar om praktikplats och ev. också nytt jobb beroende på vad tiden räcker till. Detta kräver dock att jag skriver om mitt CV. eftersom det är typ ett år gammalt, men det ska man väll kunna kirra.

Tröttttttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0