Pinsamt slarvig?

Oh gud jag blir tokig på mig själv. Sitter och försöker skriva en egen ideologi samhällskunskap A, och som alltid när jag försöker göra något vill jag ju lyckas så bra som möjligt alltså nivå MVG. I alla fall har detta lett till en viss skrivkramp, men det är inte det värsta nej utan jag är så sjukt jävla virrig så man börjar ju undra vad mitt problem är?

Såg till att jag fick hjälp av Jenny i torsdags och det kändes helt okej, så när jag kommer hem är pappret borta, kul eller bara allmänt slarver, fy fan! Nu sitter jag alltså och försöker komma ihåg vad som stod på pappret som är försvunnet, känns så där halv bra då jag nog inte ens kommer ihåg hälften, ska vi kanske säga IG?`


Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha det låter mest som slarv ;)

2008-11-10 @ 01:34:12
URL: http://joakimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0