Party party

Carro fyllde år veckan så i lördags var det fest, mycket trevligt, mycket trevligt. Ägnade hela lördagsförmiddagen och eftermiddagen till att få klart Carros present som blev en tavla med en ängel på ( som hon  för övrigt verkade tycka väldigt mycket om, glädjer mig!)

Sedan vart det som sagt party party all night long, minst sagt. TIll en början tror jag att jag klistrat fast min lilla rumpa på en stol som jag aldrig skulle röra mig i från, men tillslut lossnade klistret och där med blygheten. Började prata med några trevliga töser och allt eftersom även fler människor. Sedan kom även de efterlängtade kollogerna. Det vart mycket skratt och många nya trevliga människor, tack för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0