Några magkramper och blåmärken senare...

Efter den underbara magkrampen gick jag och la mig ett tag, somnade nästan i typ fem minuter, trött. Tror att kramperna beror på att jag känner mig stressad och pressad, bara det gamla vanliga.

I alla fall kom jag iväg på träning vilket var skönt. Till en början gick det väl så där, då stressen satt i även här, och jag hade svårt att hålla balansen och minnet är kort. Men det gick i alla fall, och när vi väl kom fram till koregrafin hade vi hur kul som helst, trots en viss ångest när det gällde vissa små saker. Efter dansen var det showgrupps träning, vilket fyra veckor framåt innebär break. Kändes lite tugnt men det gick faktikst rätt bra, dock har jag blåmärken över hela mig lär inte kunna röra mig i morgon. Och den undebara krampen i magen vill inte riktigt ge med sig , aj!

punkt slut!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fuck you xD

2008-11-04 @ 22:47:28
URL: http://allbullshit.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejhej!

Jag funderar på att söka jobb på nåt äldreboende så jag undrar lite vad du får göra där du jobbar och ifall det är bra =)

LOVE

2008-11-05 @ 15:10:18
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0