Mysig kväll

Nyss hemkommen från en ganska lyckad kväll med gänget . Ligger nu i sängen och mår så där lagom bra utan anledning, mindre kul. Avsked för Linda som om någon timme åker till Spanien och blir borta så där lagom länge, men hon kommer nog få det skoj skulle jag tro.

Först var det middag, med underbart god lassagne och sedan vart det väl en mindre lyckad utgång. Mattias hade glömt legget, eller tja passet hemma, så jag och Cassandra åkte med honom fram och tillbaka för att hämta det. Sedan vart det mest att vi sprang från ställe till ställe och stämingen skönk en gnutta, vi slutade i allafall med varsin latte och en massa mysig snack på Cafe60. För övrigt lyckades jag hålla sams med Mattias hela kvällen, vilket känns bra ;) haha. Lite like old times, nice nice. Nu ska jag ta och sova, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe de är från H&M :) ha de fint! kramar

2008-11-09 @ 11:09:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0