Komplimanger åt höger och vänster, tjuhu!

Ett tillägg från gårdagen, då jag inte kan låta bli att vara smått generad men framförallt rörd. Då jag kände att det inte var snålt med komplimangerna. Nej under loppet av en hel kväll vart det en jävla fixering av hur snygg jag var, haha lycka! Missuppfatta mig rätt.


Vad jag vill skriva är egentligen att jag uppskattar hur söta ni var igår, men hajar dock inte att det ska vara så himla svårt att ta till sig alla fina ord man får? Vad är problemet liksom? Linda tyckte jag var snyggast av alla denna kväll, sötnos. Och utav alla människor som kan vara avundsjuka, på mig och mina ben, av allt man kan vara avundsjuk på? Cassandra! Som typ har de snyggaste ben jag sett, långa smal, ja. Tack gumman du är så otroligt go, tack för alla fina ord, om hur fin du tyckte jag var.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas du haft en bra dag!

2008-11-09 @ 22:05:22
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du va skitfin, släpp det ;) You embarrass me!

2008-11-11 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0