Hemskt och inte helt okej!

Sov som sagt hos Plutten i natt, det var underbart, om jag vågar utrycka mig så. Dock trött på att jag ska vara en sådan jävla krävande människa/blyg och tråkig, det får fan vara slut på det.

Haha vi bråkade typ lite smått om täcket hela natten, ena sekunden var man så varm att man inte ville ha täcket och sedan vart det så otroligt kallt att man trodde man skulle frysa ihjäl, så det slängdes typ fram och tillbaka, plus att jag har en tendens att rulla in mig i täcket, eller kanske ska säga trassla in mig, knas i alla fall.  Sedan vid sju fick jag en puss och Plutten drog iväg till jobbet och jag låg kvar i sängen. Jävla oväder och kallt som fan, hade gjort vad som helst för att ligga kvar, men det fick jag inte, nej istället var man ju tvungen att ge sig ut i kylan och ovärdet för att gå till skolan, missade dessutom bussen, hemskt och inte alls okej. Längtar tillbaka till sängen och plutten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0