Hammarbybacken by night

Jaha för tillfälle känner jag att jag ständigt behöver hålla mig sysselsatt för att slippa känna efter, så ikväll var meningen att jag skulle fika med några vänner på Cafe 60, viserligen kom vi dit, sort of, men vi avslutade kvällen med en lagom trevlig motion, nämligen pulka i hammarbybacken. Cafe och fika dög inte för vissa utan en utmaning var uppenbarligen roligare. Det hela slutar väl med att jag nu ligger i min säng och antagligen kommer ha både den ena och den andra sjukdomen nästa vecka, eftersom jag inte vet vad termobyxor och bra kläder är för något. Bättre lycka nästa gång!

Fick i alla fall göra vinters första snöängel och snökrig vart det också, skoj. Härlig kväll och jag fick min vilja genom...nämligen att leka i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0