Halloween mys

Efter en mysig kväll på jobbet vart det halloweenmys med goda vänner. Eftersom som det var spökmys skulle jag klä ut mig, men eftersom jag skulle åka både tub och buss för att komma till "festen" vart det lite knepigt, eller det hade väl iof varit skojjigt att se lite creepy ut på väg dit, men nja inte riktigt min stil, så själv mae overn skedde inte fören jag nått fram till "festen". Efter att mina vänner mött upp mig på  väg till deras lägenhet en etta i bandhagen var det som sagt dags för make over.

Fem minuter senare ;)
Jupp då kom  jag ut från toan med skönaste outfiten ni skulle sett deras miner, hahahaha. det var kul! Sedan var Anna såklart tvungen att ta lite kort, på oss shnyggingar. Sedan vart det ölspel, vilekt var riktigt jäfla skoj. Under ölspelet lyckades jag svälja min ena löstand/huggtand duktig som jag är, skulle ju bara dricka lite bål. Så det kan gå. Ännu en lyckad kväll.

Här kommer lite bilder på min snygga outfit och gulle Anna som pumpa :
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0