flummigt!

(23/11)

Igår jobbade jag igen för första gången på ett bra tag. Roliga och härliga människor vilket gör jobbet till en kick och Fia blir på gott humör. Som vanligt är det livliga och kanske till och med något aggressiva diskussioner dock intressanta och roliga med såklart, ett och annat flams när jag är i farten och när Kristoffer kommer till jobbet. Inte bara skoj att se alla igen utan även roligt att prata "mina" underbara gamlingar, som helt klart lätt både kan få en på gott och mindre gott humör, men det bästa som finns är ändå att få dem att skratta, då blir man liksom varm inombords. Jag svalade min stolthet och det vart en toppen dag på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0