Farsdag med en gnutta...nostalgi!

Eftersom det som bekant är farsdag idag söndag, så kom min syster med den briljanta iden att vi först skulle bjuda far på middag, som blev en något slibbig lasagne och sedan gå och se bondfilmen på bio, vilket vi tillsist gjorde. Även om jag var på väg att banga på grund av att jag kände mig trött och nere.  Ångrar inget nu i efterhand i alla fall, pappa verkade nöjd och filmen var faktiskt prima. Det enda jag saknade var det där lilla extra som faktiskt gör det till Bond.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg du har! :) Du har inte lust att hjälpa mig genom att säga vad du tycker om skorna som jag nyss lagt upp i ett inlägg? Ska köpa present, men kan inte bestämma mig =/

2008-11-10 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0