Dagen efter!

Efter festen åkte jag taxi och buss för att ta mig hem. Den sista biten innan jag skulle gå av hände vissa missöden ska inte gå in på de äckliga detaljerna, helt enkelt fritt för egen tolklning. Det tog en evighet att gå från bussen och det var kallt. Var tvungen att hoppa in i duschen det första jag gjorde när jag väl kommit hem, vaaarmt och skönt, sedan somnade jag väl mer eller mindre som en stock.


X antal timmar senare springer jag mellan sängen och toan och så håller det på hela dagen. Går och lägger mig vid åtta utan att kunnat äta eller dricka något på hela dagen, segt!

Vaknar vid ett, går upp och kan äntligen få något i magen, sedan somnar jag om .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0