Dagen efter ångest!

Skulle träffa Carolinen idag och ha det lite mys med shopping och fika, massa snack, men led mest av dagen efter ångest, vilket såklart var tråkigt, inte för att jag inte hade trevligt ändå, men var helt klart i min egen lilla värld. Det är i alla fall alltid lika mysigt att umgås med den där tösen, vi har så sjukt mycket att prata om, alltid! Det skönaste av allt är nog att hon allt som oftast förstår sig på mig trots det faktum att det sklijer sig tretton år mellan oss.

Åter till dagen efter ångesten och svansen mellan benen, tja det var väl ungefär så det kändes. När man får ett sms där det står att man bör ta ett dagen efter piller blir man kanske inte så där jätte glad, utan mer att hela världen vänts upp och ner, åh herregud, en hel del hinner man tänka helt klart, och som sagt ett flertal timmar av ÅNGEST och flummiga tankar, men det löste sig ju i alla fall och jag blev 159 kronor fattigare, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0