Chill Chill Chill

Har haft lite extra engeri i dag då jag möjligvis sov lite väl länge i morse, pallade verkligen inte gå upp, och inte fan blev det något plugg gjort idag, men orken har inte funnits riktigt. Hade i alla fall lust att hitta på något ikväll så messade liet folk, och tillslut hamnade jag i Sandsborg. Mimmi bor i en polares lägnehet här. Så det har blivit att röka vattenpipa dricka lite öl och bara chilla, nice.

Nu sitter jag här och skakar troligtvis för att jag är trött och frusen, kankse tid att tänka på sängen? maybe, maybe.

Glömde att nämna att jag fikade med pappa idag, vilket var mys. Och när vi satt där på Cafet så dök Carro och hennes dotter upp och gjorde oss sällskap. Mys! Pappa dotter tid, med gott sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0