Breakdown

Kunde inte hålla tillbaka alla känslor längre, gick bara inte. Sandra kom till, vi snackade lite och så där, sedan vet jag inte hur eller varför det slank ur mig vad som hade hänt, men det var helt enkelt början på ett totalt breakdown .

Tomas kom in och tyckte att jag skulle göra prov, och sedan råkade han bara säga hur "BRA" jag låg till och att jag knappt hade fått G på det tidigare provet, så orkade jag inte mer. Så fort han lämnat klassrummet kom tårarna. Sandra trösta, och sedan kom lilla söta Jessica och undrade vad det var frågan om, gullunge. Hon körde ut både Mimmi och Sandra så att vi skulle kunna prata, sedan kramade hon mig hårt och sa att det kommer bli bra. Massa massa kramar och tröstande från alla håll.
 
Det blir bara mer och mer tårar. Jenny tröstar Fia gråter, Jenny tröstar ännu mer och Fia gråter hysteriskt, sedan kommer Henke och tar över och det är bara kaos. Vi sätter oss ner och pratar, jag får berätta hur det ligger till och den första smällen har nu kommit.


Sedan tog tjejerna hand om mig, och det vart vattenpipa chill hemma hos Mimmi, innan kvällen avslutades med besök hos en gammal vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0